AaB`s generalforsamling (1)
Der indkaldes til AaB´ ordinær generalforsamling
onsdag d. 20. marts kl. 18:00
Mødet foregår bagerst i cafeteriet og vi starter med en stadionplatte, hvorefter følgende er på programmet
§ 3. Generalforsamlingen
Dagsorden for den ordinære generalforsamling skal omfatte:
1. Valg af dirigent
2. Årsberetning
3. Forelæggelse af det forløbne års reviderede driftsregnskab og status for AaB af 1885 til godkendelse.
4. Indkomne forslag.
5. Valg til bestyrelsen.
6. Eventuelt.
Forslag, der ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være AaB’s formand i hænde senest den 1. marts2024.
Stemmeret har kun medlemmer, der er fyldt 16 år og har betalt forfaldne kontingenter. Stemmeret kan kun udøves personligt.
Ved afstemninger er afstemningsmåden skriftlig, hvis blot et af de tilstedeværende stemmeberettigede medlemmer ønsker det.
Ekstraordinær generalforsamling kan til enhver tid indkaldes af AaB’s bestyrelse og skal desuden afholdes, når mindst 50 stemmeberettigede medlemmer af AaB skriftligt har forlangt dette overfor AaB’s formand, med angivelse af det emne, der ønskes behandlet. Den ekstraordinære generalforsamling skal i så fald afholdes senest 3 uger efter, at begæringen er fremsat.
Over generalforsamlinger føres referat.
§ 4. Bestyrelse AaB’s bestyrelse består af 8 medlemmer, som er:
1. Formand på valg i 2024 for en 4-årig periode villig til genvalg.
2. Næstformand på valg i 2026 for en 4-årig periode.
3. Kasserer på valg i 2026 for en 4-årig periode.
4. Elitechef på valg i 2024 for en 4-årig periode villig til genvalg.
5. Formand for amatørseniorfodbold.
6. Formand for ungdomsfodbold.
7. Formand for kvinde-/pigefodbold.
8. Medlem (specialopgaver)
Passiver kontingent for 2024 udgør kr. 400, der bedes betalt snarest til konto 9280 1965809364. Eller MobilePay 26535.